ERGO Hestia głosami konsumentów została uhonorowana tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2018. Już po raz piąty z rzędu do ERGO Hestii trafia wyróżnienie potwierdzające wysoką jakość obsługi klienta i otwartość na dialog.
Gwiazda Jakości Obsługi jest szczególnie wartościowa, ponieważ odzwierciedla głosy konsumentów, którzy przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia360 oddawali swoje głosy na firmy, które ich zdaniem oferują najwyższy standard obsługi. Firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi postrzegane są przez klientów między innymi jako organizacje godne zaufania, a w przypadku ubezpieczeń jest to kluczowy powód do wyboru towarzystwa.
Dzięki opiniom klientów wybrane firmy zyskały ponadprzeciętny wskaźnik NPS (net Promoter Score), co oznacza, że są najchętniej polecane innym klientom. To tym bardziej istotne, że konsumenci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki. Z badań (przeprowadzonych przez organizatora konkursu) wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.
– To wyróżnienie jest potwierdzeniem naszej otwartości na dialog – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii. Codziennie pomagamy naszym klientom w tysiącach spraw. Klienci kontaktują się z nami często w sytuacjach, kiedy potrzebna jest szybka reakcja i sprawna pomoc. W takich wypadkach oprócz najwyższego standardu obsługi, ważny jest sposób i styl wsparcia. Dlatego też od wielu lat monitorujemy poziom zadowolenia naszych klientów z jakości obsługi. Dzięki temu w ciągu ostatnich 9 lat wprowadziliśmy ponad 800 usprawnień, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. To najlepiej tłumaczy, dlaczego wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi trafia do nas kolejny rok z rzędu. Po sukcesie, jakim było powołanie Rzecznika Klienta, w ubiegłym roku zrobiliśmy kolejny krok w kierunku podnoszenia jakości i jako pierwsi na polskim rynku ubezpieczeniowym powołaliśmy Rzecznika Agenta. W biznesie, który opiera się na współpracy z pośrednikami oferujemy im pomoc w sprawach trudnych, nierzadko związanych z sytuacją klientów i poszkodowanych. Głównym zadaniem Rzecznika Agenta jest inicjowanie i wdrażanie zmian, mających wpływ na poprawę jakości pracy agenta pod kątem obsługowym i sprzedażowym – podsumowuje Agnieszka Zych.
Gwiazda Jakości Obsługi to program polegający na badaniu jakości obsługi jest prowadzony już od 11 lat. Misją Programu jest poprawa jakości obsługi w Polsce. Wg danych organizatorów znak Gwiazda Jakości Obsługi rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Więcej informacji o Programie można znaleźć tutaj.
Informacje o Grupie ERGO Hestia
Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.
Grupie zaufały 2,73 miliony klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. W 2017 roku pomogliśmy w ponad 700 tysiącach szkód. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.