Archicom usprawnia obsługę zleceń z pomocą nowego Panelu Klienta

Archicom usprawnia obsługę zleceń z pomocą nowego Panelu Klienta

Nowe rozwiązanie pomoże deweloperowi w obsłudze klientów od momentu zakupu nowego mieszkania, przez odbiór kluczy, aż po obsługę gwarancyjną. Za realizację nowego narzędzia odpowiada wrocławski software house Intratic (Grupa Unity).

Wdrożenie Panelu Klienta miało na celu usprawnienie komunikacji z klientami od momentu sprzedaży, przez odbiór kluczy, po obsługę gwarancyjną. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie Panelu Klienta wpłynie na wzrost satysfakcji klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem w codziennej pracy naszych specjalistów – komentuje Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A.Stworzenie platformy, dzięki której będziemy z klientami w ciągłym kontakcie pozwoli nam jeszcze lepiej wsłuchiwać się w potrzeby mieszkańców, a zgłaszane przez użytkowników zagadnienia wykorzystywać do budowania coraz lepszej oferty – dodaje.

Panel Klienta wspiera użytkowników poprzez szereg rozwiązań systemowych. Narzędzie daje im dostęp do najważniejszych danych i dokumentów dotyczących zakupionej nieruchomości, podgląd postępów w realizacji inwestycji, możliwość umówienia się na wizytę na budowie czy obsługę gwarancyjną. Wdrożone rozwiązania pozwolą deweloperowi przyspieszyć obsługę klienta i zoptymalizować jej koszty. Deweloper planuje poszerzenie zakresu funkcjonalności Panelu Klienta o kolejne opcje.

Chcąc zrealizować te założenia zdecydowaliśmy się na pracę w technologiach Kentico i .NET MVC. Zapewniają one optymalne warunki pod kątem dalszego rozwoju platformy, także w kontekście nadchodzących zmian w zakresie ochrony danych osobowych, czyli RODO. – tłumaczy Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor sprzedaży w Grupie Unity, dodając, że CMS Kentico uwzględnia już nowe wymogi prawne w swoich rozwiązaniach.

Panel Klienta integruje dane z istniejących rozwiązań informatycznych firmy Archicom S.A., zapewniając nie tylko sprawny przepływ informacji o nabywcach, produktach i umowach z CRM-u, ale też wykorzystując treści i media z systemu klasy PIM (Product Information Management).

Projekt został zrealizowany w metodyce Agile PM, a sama faza wytwarzania oprogramowania – w SCRUM-ie. Taki sposób pracy został przyjęty za zgodą obu stron, zaś kolejne funkcje były dostarczane w krótkich sprintach.

Dzięki temu zespół Archicomu móna bieżąco kontrolować budżet, reagować na zmieniające się wymagania i odpowiednio modyfikować zakres oraz plan prac. – podsumowuje Sebastian Błaszkiewicz z Grupy Unity.

Panel Klienta Intratic można zaadaptować do indywidualnych potrzeb organizacji z wszystkich branż, w których sprawna obsługa posprzedażowa jest koniecznością. Dowiedz się więcej na intratic.eu.

Poprzedni artykułRaport kwartalny – sprawozdanie finansowe MBR Finance
Następny artykułJak rozpoznać bezpieczny sklep internetowy?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj