Zaciągnięcie kredytu lub pożyczki to bardzo popularny sposób na realizację planów, czy zaspokajanie potrzeb, na które aktualnie nas nie stać. Dla wielu osób kredyt to jedyna szansa na wyjście z chwilowych problemów finansowych, czy spełnienie marzeń o kupnie własnego domu czy mieszkania. Niestety w niektórych wypadkach okazuje się, że...
Nie ma w tym nic dziwnego, że każda firma chce dotrzeć jak najmniejszym kosztem do jak największej liczby osób - potencjalnych klientów. To samo chcą osiągnąć różne instytucje, np. informując społeczeństwo o najróżniejszych akcjach i wydarzeniach. Reklamy są więc umieszczane w wielu publicznych miejscach. Warszawa, Kielce czy Bydgoszcz nie...
Jest wiele czynników, które mają wpływ na sukces przedsiębiorstwa. Jednym z nich jest umiejętne zarządzanie relacjami z klientami – jest bowiem kluczowym elementem procesu sprzedaży. Zbieranie danych, odpowiednia obsługa oraz śledzenie i analiza procesu sprzedaży może przynieść doskonałe efekty i pozwolić na dostosowanie oferty do indywidualnych oczekiwań klienta....
Programy lojalnościowe to coraz skuteczniejsze narzędzie pozwalające na budowanie pozytywnych relacji z klientem. Spotkamy się z nimi niemal na każdym kroku: w sklepach spożywczych, odzieżowych a nawet na stacjach paliw. Do skorzystania z programu wystarczy szybka rejestracja i posiadanie specjalnej karty, choć nie zawsze. Na rynku pojawiły się...
W 2009 roku w Stanach Zjednoczonych powstał pomysł, by wykorzystać czas rzeczywisty, w jakim użytkownik przegląda reklamy oraz sprzedać ten czas reklamodawcą. W ten sposób zrewolucjonizowano rynek internetowy i przekonano się, że RTB może przynosić wiele korzyści dla każdej ze stron. Jak zatem działa i kiedy jest najbardziej skuteczne? Czym...
Najnowsze badania wskazują, że coraz więcej Polaków decyduje się na zmianę sposobu traktowania pieniędzy i inwestowanie. Wybór jest dość szeroki, gdyż możemy poruszać się między innymi między funduszami inwestycyjnymi, ale także wybrać konta oszczędnościowe. Zanim jednak podejmiemy decyzję, warto zwrócić uwagę na różnice, jakie dzielą obie formy inwestowania kapitału. Konta...
Opłacenie zakupów przez internet, zapłacenie rachunków czy zakup usługi on-line – to tylko niektóre zastosowania przelewów internetowych. Dlaczego wybieramy je tak chętnie? Kiedyś przez internet można było wykonać tylko zwykły przelew z banku do banku. Teraz do dyspozycji są także usługi płatności on-line, na przykład takie jak przelew elektroniczny przez...
Trade marketing czy też marketing handlu przebojem zdobył współczesne rynki i stał się odrębną gałęzią promocji i sprzedaży. Jednak wiele osób wciąż nie potrafi z niego korzystać i wybierając starsze, mniej innowacyjne formy promocji, przegrywają na rynkach zbytu. Jak zatem przygotować się do skutecznej kampanii trade marketingowej? Czym...
Marketing w internecie ma różne formy – wśród nich znajduje się również influencer marketing, który może obejmować także rzeczywistość inną niż ta wirtualna. Czym dokładnie jest influencer marketing i kiedy warto w niego zainwestować? Z influencer marketingiem możemy spotkać się obecnie bardzo często. To skuteczną metoda promocji wybierana zarówno przez...
Mikro, mali i średni przedsiębiorcy często obawiają się kosztów związanych z instalacją i obsługą terminali płatniczych. Tymczasem, dzięki programowi Polska Bezgotówkowa, mogą oni być zwolnieni z tych kosztów przez okres 12 miesięcy. Jak otrzymać terminal bez abonamentu? Jakie korzyści daje przedsiębiorcom przyjmowanie płatności bezgotówkowych? Skrócenie kolejek, większe bezpieczeństwo, sprawniejsza obsługa,...