Potykacz reklamowy – co to, czy warto?

Potykacz reklamowy, znany też pod takimi nazwami jak stojak reklamowy czy tablica stojąca, to doskonały gadżet reklamowy. Można go spotkać podążając ulicami, gdyż najczęściej stawiany jest na chodniku. Jego zadaniem jest w atrakcyjny sposób przekazać najważniejsze treści i zwrócić uwagę przechodniów na dany lokal. Są też wykorzystywane w biznesie przez największe firmy, które chcą wyróżnić się spośród innych. Zatem potykacz reklamowy to znacznie lepsza opcja niż gubiące się wizytówki czy szyldy reklamowe, których jest zatrzęsienie.

Jak wygląda potykacz reklamowy?

To urządzenie ma banalnie prostą konstrukcję. Są to dwie płyty połączone ze sobą na grzbiecie i rozstawione tak, że tworzą kształt litery A. Stojak reklamowy jest niezwykle lekki, przez co można go w każdej chwili przestawić. Płyty wcale nie muszą być klasycznymi prostokątami. Część osób decyduje się na zamówienie produktu w innych kształtach, np. kawy, lodów. Na płytach po obu stronach widnieją jakieś informacje, dzięki czemu może je zobaczyć jeszcze większa liczba osób. Sprzedawane są potykacze wykonane z drewna lub aluminium w różnych rozmiarach, od XS aż po XL. Można również dostać stojaki lakierowane. Dzięki zabezpieczeniu kilkoma warstwami lakieru, produkty są wodoodporne i możliwe jest przechowywanie ich na zewnątrz także podczas niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak śnieg czy deszcz. Potykacze różnią się także wyglądem samych płyt. Istnieje możliwość zamówienia takich z nadrukowanym już napisem jak również takich, po których można pisać za pomocą kredy.

Kto najczęściej korzysta ze stojaków reklamowych?

Na kupno stojaków reklamowych zazwyczaj decydują się duże firmy. Specjaliści ds. marketingu chętnie wystawiają takie potykacze w siedzibie spółki czy zabierają ze sobą na ważne konferencje. Jest to jeden z elementów strategii promocyjnej, który ma pomóc profesjonalnie wyróżnić się na tle pozostałych firm. W takim przypadku najlepiej będą się prezentowały gadżety z wygrawerowanym logo. Z takiego elementu marketingowego korzystają też właściciele punktów gastronomicznych. Wtedy najlepiej sprawdzą się tablice, po których można pisać kredą. Doskonałym pomysłem jest zapisywanie tam dań dnia i informowania o promocjach. Dzięki codziennej zmianie napisów klienci będą na bieżąco wiedzieli, jaka oferta czeka na nich w lokalu.

Czy warto zdecydować się na potykacz?

Odpowiedź na pytanie, czy warto kupić potykacz reklamowy, jest twierdząca. Ma on wiele zalet. Jedną z nich jest bardzo korzystna cena. Kolejną niewątpliwą zaletą jest ich profesjonalny wygląd, który potrafi zaciekawić. Osoby posiadające ten gadżet doceniają go za mobilność. W przeciwieństwie do billboard’ów czy plakatów, można je codziennie przestawiać w inne miejsca w zależności od potrzeb. Rozważając kupno tablicy stojącej warto przyjrzeć się ofercie sklepu ragus.pl, do którego link znajduje się tutaj: https://ragus.pl/. Dzięki tak dużej mobilności jest się w stanie trafić do większej grupy potencjalnych klientów. Pamiętajmy, że w każdym momencie można zmienić treść plakatu i w łatwy sposób wymienić go na nowy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here