Nowy supermarket Carrefour w Galerii Kaskada

Nowy supermarket Carrefour w Galerii Kaskada

25 kwietnia br. Carrefour otworzy w Szczecinie supermarket z segmentu premium. Sklep zlokalizowany w Galerii Kaskada zaoferuje prawie 20 tysięcy produktów oraz nowoczesne rozwiązania handlowe.

Nowy supermarket zostanie otwarty Szczecinie w Al. Niepodległości 36. Zaoferuje on klientom nowoczesną, przestronną halę sprzedaży o powierzchni ponad 1 700 mkw., zaprojektowaną wg najnowocześniejszych trendów handlowych, których celem jest stałe podnoszenie zadowolenia klientów z zakupów w zakresie oferty handlowej, usługowej oraz obsługi klienta. Supermarket otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 – 22.00, a w niedziele handlowe w godz. 9.00-21.00.

W Szczecinie działają już trzy hipermarkety Carrefour, teraz podjęliśmy decyzję o otwarciu sklepu o mniejszej powierzchni dedykowanego codziennym zakupom. Do nowego supermarketu będziemy przyciągać klientów koncentrując się przede wszystkim na bogatej i różnorodnej ofercie świeżych produktów, zapewniając konsumentom to czego potrzebują najbardziej: jakość i atrakcyjne ceny – powiedział Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.

Klienci odnajdą w supermarkecie, między innymi, szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” dostępnych będzie ok. 400 rodzajów warzyw i owoców, w tym warzywa i owoce bio, oraz wędlin i serów, jak również wiele wysokiej jakości regionalnych produktów, pochodzących od lokalnych producentów i rolników. Dodatkowo, w sprzedaży znajdą się również świeże ryby oraz selekcja owoców morza.

Klienci dbający o zdrowy styl życia i prawidłowe odżywianie, lub przestrzegający określonej diety, będą mogli skorzystać z oferty Zdrowej Półki. Jest to specjalnie opracowana oferta 600 produktów, wśród której klienci odnajdą bogatą gamę artykułów dietetycznych, bio, bez laktozy i glutenu. W supermarkecie nie zabraknie również produktów naturalnych z linii „Jakość z Natury Carrefour”, które są produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”.

W ofercie sklepu znajdzie się również bogaty wybór produktów lokalnych, znanych w całym Szczecinie, a także pochodzących z różnych regionów Polski. Dodatkowo, do klientów szukających najwyższej jakości, skierowana jest oferta wołowiny dojrzewającej, która powstaje na miejscu w specjalnej dojrzewalni. Wybór mięs i wędlin uzupełniają produkty Naszej Wędzarni, które powstają w wędzarniach Carrefour na podstawie sprawdzonych receptur.

Klienci korzystający ze smartfonów będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Carrefour, która oferuje m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi. Bezpłatną wersję aplikacji można pobrać na urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS, a następnie zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść do niej swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą samodzielnie sprawdzić cenę produktu, przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych, zapoznać się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także aktywować wybrane kupony.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Poprzedni artykułCarrefour Polska po raz pierwszy podpisał kontrakty farmerskie z polskimi rolnikami
Następny artykułPZU ubezpiecza rowery i opony kupione na Allegro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj