Mobilny handlowiec – program dla przedstawicieli handlowych route.plus!

Prowadzenie własnej działalności zazwyczaj idzie w parze z zatrudnianiem pracowników. Niektórzy zajmują się produkcją lub kreatywnością, inni odpowiadają za dokumentację. Nie można jednak zapominać o osobach, które odpowiadają za dystrybucję i kontakt z klientem. W tym przypadku chodzi oczywiście o przedstawicieli handlowych, czyli nieraz koniecznych osobach do zwiększenia zasięgów marki.

Przedstawiciel handlowy to osoba pełniąca bardzo odpowiedzialne funkcje. Przede wszystkim jego głównym zadaniem jest dotarcie do nowych, potencjalnych klientów, a także zadbanie o tych obecnych. Co więcej, nie każdy człowiek będzie się nadawał na tę posadę, ponieważ handlowiec większość czasu spędza z dala od swojego miejsca zamieszkania.

Trzeba przy tym wiedzieć, że liczy się nie tylko dobra organizacja czasu, ale także umiejętność radzenia sobie w wielu stresowych sytuacjach, których w trasie może być naprawdę sporo. Może to być chociażby wypadek, korki, uciążliwi klienci itd. Przy tym wszystkim liczy się także aparycja – handlowiec musi się dobrze prezentować. Nie można oczywiście zapominać o erudycji. Po pierwsze przedstawiciel handlowy musi wypowiadać się poprawnie, jednak ważniejsze jest to, by potrafił on przekonać klienta do tego, że potrzebuje on danej usługi/rzeczy. Handlowiec powinien w jak najkrótszym czasie dotrzeć do jak największego grona klientów lub potencjalnych klientów.

Mobilny handlowiec

Obecne czasy niosą ze sobą wiele ułatwień, z których niektóre dotyczą nawet przedstawicieli handlowych. Chodzi oczywiście o specjalny program dla przedstawicieli handlowych, za którego pomocą ich praca może być znacznie łatwiejsza. Route.plus to bardzo prosta w obsłudze platforma, która może pomóc handlowcom na wielu płaszczyznach. Przede wszystkim przedsiębiorca będzie w stanie określić obszar, po jakim jego pracownik będzie się poruszał. Dodatkowo na mapie znajdą się klienci, do których będzie on musiał dostrzec. Trasa zostanie ułożona w ten sposób, by zaoszczędzić jak najwięcej czasu. Co więcej, w procesie wprowadzania danych można uwzględnić wiele ciekawych, dodatkowych informacji, na przykład takich, jak dostępność klienta o określonej porze w określony dzień. Pan Nowak musi być odwiedzany we wtorki między godziną 12, a 14. Program weźmie to pod uwagę i ułoży trasę w ten sposób, żeby przedstawiciel handlowy znalazł się u klienta o określonej porze.

Często sytuacje na drodze są bardzo różne. Jeżeli z jakiegoś powodu jeden handlowiec mimo wszelkich swoich starań nie jest w stanie dotrzeć do swoich klientów, to część jego obowiązków może przypaść innemu handlowcowi z sąsiedniego obszaru działań, który nie posiada tyle na głowie. Dzięki czemu klient, który miał być odwiedzony – zostanie odwiedzony. Trzeba także zaznaczyć, że optymalizacja tras znacznie zmniejsza koszty eksploatacji pojazdów. Dzięki temu zaoszczędzone pieniądze będzie można zainwestować w inną drogę dotarcia do klientów, na przykład w reklamy internetowe etc.

Co więcej, przedsiębiorca będzie miał dostęp do panelu sterowania, z poziomu którego będzie mógł dopasować pracownika do konkretnych klientów, ale także dodawać nowych. Pracodawca będzie także wiedział, na jakim etapie pracy jest jego pracownik poprzez geolokalizację. Warto również wspomnieć, że usługa jest bardzo przystępna cenowo, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ją przetestować.

Poprzedni artykułUbezpieczenie turystyczne a wakacyjne – czym się różnią?
Następny artykułGdzie kupić kartony do przeprowadzki?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj