Jak działa Genesys Cloud?

Mądre wykorzystanie nowoczesnych narzędzi cyfrowych w firmie to dzisiaj absolutnie podstawa. Sięgając po ciekawe i skuteczne, funkcjonalne narzędzia na miarę XXI wieku można skutecznie przyspieszyć i poprawić swoją pracę. W poniższym artykule przyglądamy się nowym rozwiązaniom na rynku i narzędziom, które przynajmniej w teorii powinny poważnie zrewolucjonizować rynek świadczenia usług na odległość. Przekonaj się, czy Twoja firma nie może zyskać na wielu frontach poprzez implementację gotowych rozwiązań typu software i hardware.

Call center w chmurze to oszczędność

W każdej pracy call center może odgrywać ogromną rolę pomocniczą – nie tylko w firmie, gdzie liczy się przede wszystkim wykonywanie połączeń wychodzących. Nawet w niedużym przedsiębiorstwie postawienie podstawowego call center może zaowocować chociażby stworzeniem wirtualnej centralki, która następnie rozdziela połączenia przychodzące pomiędzy poszczególne numery telefonów agentów lub pracowników – w zależności od tematyki rozmowy czy specjalizacji danego agenta. To, co przez wiele lat budziło niechęć ewentualnych inwestorów do sięgnięcia po system call center to przekonanie o wysokich kosztach dodatkowych, jakie niesie ze sobą stworzenie odpowiedniej infrastruktury. Samo szkolenie pracowników nie jest problematyczne, ale postawienie całego zaplecza technologicznego, nabycie sprzętów i serwerów – wydawało się kosztowne. Na szczęście obecnie dostępne są rozwiązania jak genesys cloud, które stanowią rozwiązanie udostępniane online w czasie rzeczywistym każdemu użytkownikowi.

Dodatkowe ciekawe funkcje w call center w chmurze

Na stronach https://www.cludo.pl/ możemy dowiedzieć się również o innych, mniej oczywistych korzyściach płynących z przejścia przedsiębiorstwa na cyfrowe call center. Wersja software zarządzana jest i konserwowana przez informatyków genesys cloud, więc klient czy abonent nie musi obawiać się nagłymi awariami systemu czy koniecznością przeprowadzenia konserwacji – wszystko to wykonywane jest przez dostawcę usługi. Jednocześnie taki system pozwala na bardzo wygodne raportowanie i bieżące wyświetlanie wyników lub aktywnych połączeń w czasie rzeczywistym, dając tym samym wiele nowych możliwości kontroli czy koordynacji dla użytkowników systemu z odpowiednimi uprawnieniami nadzorczymi.

Poprzedni artykułCzy niszczarka wystarczy, żeby bezpiecznie zniszczyć akta?
Następny artykułKiedy nie trzeba płacić ZUS

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj