Carrefour rozwija ofertę sklepów franczyzowych i wprowadza kawomaty Costa Coffee

Carrefour Polska nawiązał współpracę z brytyjską siecią kawiarni Costa Coffee. Profesjonalne kawomaty Costa Express zostały zainstalowane w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express convenience. Sieć planuje dalszy rozwój współpracy z nowym partnerem oraz kolejne inwestycje w rozbudowę swojej oferty gastronomicznej.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Carrefour wzbogacił ofertę gastronomiczną sklepów franczyzowych convenience o nowy koncept kawowy Costa Express, oferujący klientom najpopularniejsze rodzaje kawy najwyższej jakości. Kawomaty Costa Express zostały wprowadzone do wybranych sklepów Carrefour Express zlokalizowanych w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Zakopanem. Do końca bieżącego roku, nowy koncept pojawi się w kolejnych sklepach, w tym także w nowych koncepcie Carrefour dedykowanym właścicielom stacji paliw.

Carrefour wdraża kolejne innowacje do swojej oferty franczyzowej, aby skuteczniej odpowiadać na potrzeby lokalnych klientów oraz zwiększać konkurencyjność sklepów franczyzowych – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.  Dzięki współpracy z Costa Coffee możemy wzbogacić naszą ofertę gastronomiczną o produkty znanej i rozpoznawalnej marki. Planujemy dalszy rozwój współpracy w tym roku i zainstalowanie kolejnych kawomatów w sklepach naszej sieci w całej Polsce – dodaje Florkiewicz.

Costa Coffee dostrzega duży potencjał wśród klientów sklepów detalicznych, jak również rosnącą potrzebę konsumpcji kawy on-the-go. Wspólnie z Carrefour, który jest silnym brandem  na polskim rynku, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na trendy konsumenckie w ofercie premium segmentu sklepów detalicznych – mówi Tomasz Gruszczyński, Dyrektor Rozwoju Costa Express. Wierzymy w sukces nawiązanej współpracy Costa Express z siecią Carrefour. Profesjonalnie podchodzimy do wspólnej oferty kawowej, która rozwija i wzmacnia asortyment w Carrefour Express Convenience – dodaje.

Carrefour przykłada dużą wagę do dostosowania formatu sklepu i jego oferty do potrzeb klientów, inwestując od 2015 roku w rozwój konceptu sklepów osiedlowych. Sklepy samoobsługowe wzbogacane są o świeżo wypiekane pieczywo, żywność bio, produkty bezglutenowe oraz szeroki asortyment dań gotowych, w tym jedzenia na wynos. Zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, sklepy Carrefour Express doskonale wpisują się w oczekiwania i szybkie tempo życia mieszkańców dużych miast.

Więcej informacji o ofercie sklepów franczyzowych Carrefour Express oraz Globi na stronie: https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl/franczyza

Poprzedni artykułW 2020 r. będziemy liderem w produkcji mięsa indyczego w Europie
Następny artykułSpadająca konsumpcja mocno zmienia branżę piekarniczą

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj