Prowadzenie własnej działalności zazwyczaj idzie w parze z zatrudnianiem pracowników. Niektórzy zajmują się produkcją lub kreatywnością, inni odpowiadają za dokumentację. Nie można jednak zapominać o osobach, które odpowiadają za dystrybucję i kontakt z klientem. W tym przypadku chodzi oczywiście o przedstawicieli handlowych, czyli nieraz koniecznych osobach do zwiększenia zasięgów...
Kradzież lub zniszczenie najważniejszych informacji znajdujących się na płytkach DVD, CD, taśmach streamerowych czy dyskach zewnętrznych oznacza dla firmy często katastrofalne w skutkach problemy prawne i finansowe. Przechowywanie nośników danych w sejfach skutecznie wyeliminuje takie ryzyko. Chmura i hasło to za mało Wrażliwe dane, takie jak sprawozdania finansowe, szczegóły prowadzonych kontraktów...
Nie ma w tym nic dziwnego, że każda firma chce dotrzeć jak najmniejszym kosztem do jak największej liczby osób - potencjalnych klientów. To samo chcą osiągnąć różne instytucje, np. informując społeczeństwo o najróżniejszych akcjach i wydarzeniach. Reklamy są więc umieszczane w wielu publicznych miejscach. Warszawa, Kielce czy Bydgoszcz nie...
Programy lojalnościowe to coraz skuteczniejsze narzędzie pozwalające na budowanie pozytywnych relacji z klientem. Spotkamy się z nimi niemal na każdym kroku: w sklepach spożywczych, odzieżowych a nawet na stacjach paliw. Do skorzystania z programu wystarczy szybka rejestracja i posiadanie specjalnej karty, choć nie zawsze. Na rynku pojawiły się...
W 2009 roku w Stanach Zjednoczonych powstał pomysł, by wykorzystać czas rzeczywisty, w jakim użytkownik przegląda reklamy oraz sprzedać ten czas reklamodawcą. W ten sposób zrewolucjonizowano rynek internetowy i przekonano się, że RTB może przynosić wiele korzyści dla każdej ze stron. Jak zatem działa i kiedy jest najbardziej skuteczne? Czym...
Trade marketing czy też marketing handlu przebojem zdobył współczesne rynki i stał się odrębną gałęzią promocji i sprzedaży. Jednak wiele osób wciąż nie potrafi z niego korzystać i wybierając starsze, mniej innowacyjne formy promocji, przegrywają na rynkach zbytu. Jak zatem przygotować się do skutecznej kampanii trade marketingowej? Czym...
Marketing w internecie ma różne formy – wśród nich znajduje się również influencer marketing, który może obejmować także rzeczywistość inną niż ta wirtualna. Czym dokładnie jest influencer marketing i kiedy warto w niego zainwestować? Z influencer marketingiem możemy spotkać się obecnie bardzo często. To skuteczną metoda promocji wybierana zarówno przez...
W Polsce je się coraz mniej pieczywa. Między 2010 a 2016 rokiem jego spożycie spadło aż o 1/4! Pod wpływem tych uwarunkowań krajowa branża piekarnicza przeszła ogromne zmiany. Przedsiębiorstwa, które chcą się dalej rozwijać muszą iść z duchem czasu: wnikliwie śledzić trendy konsumenckie i błyskawicznie reagować na zmiany po...
Carrefour Polska nawiązał współpracę z brytyjską siecią kawiarni Costa Coffee. Profesjonalne kawomaty Costa Express zostały zainstalowane w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express convenience. Sieć planuje dalszy rozwój współpracy z nowym partnerem oraz kolejne inwestycje w rozbudowę swojej oferty gastronomicznej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Carrefour wzbogacił ofertę gastronomiczną sklepów franczyzowych...
Badania Eurostatu potwierdzają, że do 2020 r. Polska ma duże szanse, aby stać się największym producentem mięsa indyczego w Unii Europejskiej, tym samym pokonując Niemcy. Do tej pory rodzimym producentom udało się wyprzedzić Francuzów. W dalszej perspektywie, przy utrzymaniu obecnej dynamiki wzrostu – mogą stać się liderem produkcji tego...