W obecnych czasach podstawą udanego biznesu jest postawienie na działania marketingowe. Nie każdy przedsiębiorca wie jednak, które metody na promocję marki będą odpowiednie dla jego branży i marki. Postaramy się zatem podpowiedzieć jak zareklamować swoją firmę. W dzisiejszym świecie naszpikowanym reklamami jest mnóstwo sposobów na reklamę własnej firmy. Począwszy od...
Bezpieczeństwo danych i informacji to jeden z najważniejszych aspektów każdej działalności. Warto zainteresować się nim szczególnie w dobie często zmieniających się przepisów prawnych, aby upewnić się, że zarządzamy firmą legalnie i świadomie. Świetnym rozwiązaniem okazuje się audyt bezpieczeństwa, który nakieruje nas na konkretne działania! Audyt bezpieczeństwa – na...
Wykonane z tektury kaszerowanej standy reklamowe są tworzoną szybko formą reklamy, która wkroczyła na rynek marketingowy. Dostępność, szybkie terminy realizacji i dostawy oraz atrakcyjna cena oferty sprawiają, że standy reklamowe stają się powszechnie obecne w przestrzeniach handlowych, usługowych oraz na targach branżowych. Wszechstronność zastosowania oraz możliwość personalizacji standów reklamowych...
Pracownicze Plany Kapitałowe to system gromadzenia oszczędności zatrudnionych w danej firmie osób, które odprowadzają składki ZUS. Zasadniczym celem PPK jest zapewnienie bezpieczeństwa finansowego Polakom. Z programu mogą również korzystać osoby, zatrudnione na podstawie umowy o dzieło. Aby przystąpić do PPK nie trzeba podejmować żadnych skomplikowanych działań. Ogólne informacje...
Coraz więcej osób decyduje się na założenie swojego sklepu internetowego. To swoją drogą całkiem dobry pomysł na biznes. Jednak kluczowe znaczenie ma tutaj jego szybka praca, wszak zadowolony klient to podstawa. Dzisiaj przedstawimy wam, jak przyspieszyć pracę sklepu internetowego w 5 krokach. Już teraz zdradzimy Wam, że stosowanie taśmy...
Prowadzenie własnej działalności zazwyczaj idzie w parze z zatrudnianiem pracowników. Niektórzy zajmują się produkcją lub kreatywnością, inni odpowiadają za dokumentację. Nie można jednak zapominać o osobach, które odpowiadają za dystrybucję i kontakt z klientem. W tym przypadku chodzi oczywiście o przedstawicieli handlowych, czyli nieraz koniecznych osobach do zwiększenia zasięgów...
Kradzież lub zniszczenie najważniejszych informacji znajdujących się na płytkach DVD, CD, taśmach streamerowych czy dyskach zewnętrznych oznacza dla firmy często katastrofalne w skutkach problemy prawne i finansowe. Przechowywanie nośników danych w sejfach skutecznie wyeliminuje takie ryzyko. Chmura i hasło to za mało Wrażliwe dane, takie jak sprawozdania finansowe, szczegóły prowadzonych kontraktów...
Nie ma w tym nic dziwnego, że każda firma chce dotrzeć jak najmniejszym kosztem do jak największej liczby osób - potencjalnych klientów. To samo chcą osiągnąć różne instytucje, np. informując społeczeństwo o najróżniejszych akcjach i wydarzeniach. Reklamy są więc umieszczane w wielu publicznych miejscach. Warszawa, Kielce czy Bydgoszcz nie...
Programy lojalnościowe to coraz skuteczniejsze narzędzie pozwalające na budowanie pozytywnych relacji z klientem. Spotkamy się z nimi niemal na każdym kroku: w sklepach spożywczych, odzieżowych a nawet na stacjach paliw. Do skorzystania z programu wystarczy szybka rejestracja i posiadanie specjalnej karty, choć nie zawsze. Na rynku pojawiły się...
W 2009 roku w Stanach Zjednoczonych powstał pomysł, by wykorzystać czas rzeczywisty, w jakim użytkownik przegląda reklamy oraz sprzedać ten czas reklamodawcą. W ten sposób zrewolucjonizowano rynek internetowy i przekonano się, że RTB może przynosić wiele korzyści dla każdej ze stron. Jak zatem działa i kiedy jest najbardziej skuteczne? Czym...